تعمیرات لپ تاپ Game

تعمیرات لپ تاپ Game

امروزه با توجه به اینکه نوع و سبک زندگی ما تحت تأثیر پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف وجود دارد از پزشکی گرفته تا الکترونیک و دیجیتال، قرار گرفته است مسلمأ برخی رفتارها و عادت های ما نیز تغییر کرده است. ساعت خواب و بیداری تغییر کرده است و تا پاسی از شب اکثر افراد بیدار هستند، نوع تغذیه به خاطر مشغله ای که داریم و می خواهیم سریعأ غذایی آماده شود، وسایل نقلیه، نوع ارتباطات که بیشتر به فضای مجازی کشیده شده است و حتی نوع بازی ها نیز تغییر کرده اند. بازی های بسیار طی ۲ دهه گذشته روانه بازار شده اند که روز به روز بر نوع و شکل آن ها اضافه می شود و به تبع آن مخاطبانی را نیز به همراه دارد. بازی های رایانه ای که با نصب بازی بر روی سیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ ما قابل اجرا هستند و یا کنسول های بازی که که هم بازی در فضای مجازی را تجربه می کنیم و هم بعضأ همراه با حرکت ما است برای مثال بازی گلف را می توانیم در منزل به صورت مجازی داشته باشیم.

لپ تاپ بازی

تمامی بازی هایی که وجود دارد و ما با آن ها بازی می کنیم گذشته از اینکه باید خود بازی از لحاظ ساختاری و اجرایی درست کار کند باید سیستمی که این بازی ها در آن ها قرار است اجرا شود، حداقل شرایط را فراهم آورد تا بتوانیم به خوبی از بازی لذت ببریم در غیر این صورت نه بازی به خوبی قابل اجراست و هم سیستم ما بعد از مدتی با مشکلات جدی رو به رو خواهد شد. از این رو شرکت های بسیاری وجود دارند که علاوه بر اینکه اقدام به تولید مانیتور و لپ تاپ هایی جهت استفاده عموم می کنند؛ برای آن دسته از کاربرانی که بیشتر استفاده آن ها از مانیتور و لپ تاپ در جهت بازی است نیز سیستم هایی طراحی و تولید کرده اند که این دسته از کاربران هم بتوانند به خوبی استفاده کنند.

یک کامپیوتر بازی یک رایانه شخصی است که برای بازی کردن بازی های کامپیوتری طراحی شده است. با توجه به ادغام اجزای سخت افزاری مشترک بر روی مادربرد از دهه ۱۹۹۰، یک کامپیوتر بازی مدرن با یک رایانه اصلی همراه با اجزای عملکردی گرا مانند کارت های گرافیکی و پردازنده های هسته ای بالا قابل مقایسه است. با این حال، در حالی که یک کامپیوتر بازی برای رسیدن به عملکرد برای گیم پلی واقعی ساخته شده است،  رایانه های شخصی که به منظور به حداکثر رساندن عملکرد پی سی ها ساخته می شوند، از بازی ها به عنوان یک معیار نرم افزار واقعی استفاده می کنند. در حالی که پی سی ها از نظر تعریف بالا هستند، رایانه های بازی می توانند به نوع تجاری پایین، small_alienware-gaming-laptopمتوسط و بالا پایان تقسیم شوند. به خاطر تنوع زیاد بخش هایی که می توانند درون کامپیوتر ساخته شوند برای اجرای ویدئو گیم، کامیپوترهای بازی عالبأ سفارشی مونتاژ می شوند نسبت به پیش ساخته شده یا توسط علاقمندان به بازی و سخت افزار یا توسط شرکت هایی که در تولید ماشین های بازی رایانه ای تخصص دارند. به منظور ایجاد علاقه، تولید کنندگان بازی های رایانه ای که سیستم های کامل را به فروش می رسانند، اغلب مدل های بوتیک را تولید می کنند، که به آنها اجازه می دهد تا علاوه بر سخت افزار داخلی در طراحی زیبایی شناختی رقابت کنند.

علاوه بر پی سی ها که به منظور بازی تولید شده اند همگام با پیشرفت تکنولوژی، لپ تاپ های مخصوص گیمینگ و بازی هم تولید و روانه بازار شده اند. لپ تاپ بازی بسیار متفاوت از لپ تاپ های معمولی است. در گذشته بهترین لپ تاپ های گیمینگ خیلی متفاوت از بهترین لپ تاپ های دیگر نبودند، تا زمانی که آن ها پردازنده Core i7، رم ۸GB و کارت گرافیک جداگانه داشتند که بهترین مشخصات برای لپ تاپ های بازی بود. آنها خیلی کوچک بودند و بین آن ها مهم نبود که آیا آنها خوب بودند. با این حال، در سال ۲۰۱۸، بهترین لپ تاپ های بازی از لپ تاپ های بازی ۱۰ سال پیش بسیار راضی کننده تر هستند. آنها ممکن است همه ویندوز ۱۰ را اجرا کنند، اما شما می توانید با استفاده از تکنولوژی Max-Q Nvidia برای MacBook Air در استروئیدها، یک لپ تاپ را انتخاب کنید. در حال حاضر، Razer Blade جدید است، و Computex 2018 به ما یک نگاه اجمالی را می دهد که بهترین لپ تاپ های بازی بعدی به نظر می آیند – چیزهایی که در مورد آن هیجان زده می شویم. در اینجا برخی از تفاوت های بین لپ تاپ های معمولی و اپ تاپ های بازی را عنوان می کنیم:

  1. آنها ساخته شده اند برای ارائه عملکرد شدید در مقایسه با لپ تاپ هایی که کارهایی در حد متوسط انجام می دهند.
  2. لپ تاپ های بازی به طور خاص سیستم های خنک کننده و فن با سرعت بالا را برای عملکرد کارآمد طراحی کرده اند.
  3. لپ تاپ های بازی دارای کارت گرافیک اختصاصی هستند اما لپ تاپ های معمولی دارای گرافیک یکپارچه هستند.
  4. آنها چیزهای پیچیده ای مانند صفحه کلید های Backlit RGB، نمایشگرهای با کیفیت بالا، خارج از طراحی جهانی و غیره دارند.
  5. لپ تاپ های بازی در مقایسه با لپ تاپ های معمولی بسیار ارزان قیمت هستند.
  6. آنها از پردازنده های با قدرت بالا استفاده می کنند، بنابراین عمر باتری آنها کمتر از ۱۲ ساعت عمر باتری کم مصرف است.

تعمیرات لپ تاپ گیمینگ

خرابی های لپ تاپ های گیمینگ (بازی)

لپ تاپ های گیمینگ به دلیل حجم بالای کاری کهع از آن کشیده می شود مسلمأ نیاز به رسیدگی و به روز شدن بیشتری نسبت به لپ تاپ های دیگر دارد. برای مثال همانطور که عنوان شد چون در این بازی ها پردازنده و هارد بسیار درگیر است مسلمأ دمای سیستم بالا می رود و فن لپ تاپ باید به خوبی کار کند تا این دما را متعادل کند. چرا که اگر دمای داخلی افزایش یابد به قطعات آسیب خواهد زد و در نهایت لپ تاپ از کار می افتد. برخی از مشکلات سخت افزاری را می توان این مورد عنوان کرد که چون در لپ تاپ ها کیبورد درگیر است ممکن است برخی از دکمه ها از کار بیافتند که باید بررسی شود که آیا نیاز به تعویض کل کیبورد هست یا خیر. گاهی بازی ای که می خواهیم اجزا شود در سیستم اجرا نمی شود که این خود عوامل زیادی را شامل می شود، برای مثال ممکن است گرافیک سیستم ما برای بازی کم باشد یا درایور مخصوص به آن نصب نشده باشد و … . در چنین شرایطی بهتر است با متخصص مربوطه تماس گرفته شود تا به عیب یابی و بررسی ان بپردازد.

در صورت بروز خرابی در سیستم لپ تاپ گیمینگ خود می توانید با واحد تعمیرات لپ تاپ گیمینگ مجتمع فنی کنسول مستر تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا مشکل سیستم شما توسط متخصصین این واحد عیب یابی و رفع شود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹
آدرس»تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳