تعمیرات پی اس 3

تعمیرات ps3

(PlayStation 3) یک کنسول بازی ویدیویی از سونی که در اواخر سال ۲۰۰۶ معرفی شد. PS3 شامل یک درایو Blu-ray با کیفیت بالا که DVD ها، سی دی ها و دیسک های SACD را نیز می خواند، هست، PS3 از پردازشگر Cell استفاده می کند، که به طور قابل توجهی قدرتمندتر از CPU PlayStation 2 (PS2) است. پلی استیشن ۳ بعد از یک دهه پس از اولین PlayStation معرفی شد که اولین کنسول بازی بود که شامل یک درایو Blu-ray بود. پلی استیشن ۳ در ژاپن و آمریکای شمالی در نوامبر ۲۰۰۶ منتشر شد و در ماه مارس سال ۲۰۰۷ در اروپا و استرالیا منتشر شد. هنگامی که منتشر شد، این کنسول بازی ویدیویی پیشرفته ترین نوع خود به علت گرافیک فوق العاده، کنترل حرکت حرکت سنجی، قابلیت های شبکه و ستاره ستاره ای از بازی ها بود. ps3 زود جایگزین ps2 شد. سونی تصمیم به فروش دو نسخه PS3 گرفت. یکی هارد دیسک ۶۰ گیگابایتی، اینترنت WiFi بی سیم و توانایی خواندن کارت های مختلف حافظه فلش داشت. نسخه ارزان تر دارای ۲۰ گیگابایت رم است و گزینه های فوق را ندارد.

ps3

تاریخچه کنسول پلی استیشن ۳

پلی استیشن ۱ در دسامبر ۱۹۹۴ منتشر شد. این دستگاه گرافیک ۳ بعدی DDR3 را استفاده کرد، و این یک راه جدید هیجان انگیز برای تجربه بازی های ویدئویی بازی در خانه بود. موفقیت در اصل به دنبال سه محصول مرتبط بود: PSone (یک نسخه کوچکتر)، Net Yaroze (نسخه سیاه و سفید منحصر به فرد) و PocketStation (دستی). با گذشت زمان تمام این نسخه ها (در سال ۲۰۰۳) منتشر شد، پلی استیشن به فروش حتی بزرگتر از سگا و نینتندو تبدیل شد. در حالی که این نسخه ها ویرایش شده نسخه اصلی PlayStation اصلی بودند ولی به بازار ضربه زدند، سونی پلی استیشن ۲ را توسعه داد و منتشر کرد. PS2  در ماه ژوئیه ۲۰۰۰ به بازار آمد و به سرعت تبدیل به محبوب ترین کنسول ویدئویی خانگی در جهان شد. نسخه جدید “Slimline” PS2 در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. حتی در سال ۲۰۱۵، مدت ها پس از خروج از تولید، PS2 باقی مانده بود که  همیشه بهترین کنسول خانگی برای فروش بود. کنسول PS3، که در انتشار با ایکس باکس ۳۶۰ و نینتندو Wii، رقابت شدیدی را به همراه داشت، یک جهش بزرگ در تکنولوژی بود. با پردازشگر سلولی، وضوح HD، سنسورهای حرکت، یک کنترلر بی سیم و یک هارد دیسک که در نهایت به ۵۰۰ گیگابایت افزایش یافت،به طور گسترده مورد توجه قرار گرفت. 

پردازنده سلولی پلی استیشن ۳

قلب PS3 پردازنده سلولی است. سلول PS3 اساسا هفت ریزپردازنده در یک تراشه است، به این ترتیب می تواند چندین عملیات را همزمان انجام دهد. به منظور ارائه دقیق ترین گرافیک هر سیستم بازی، سونی برای ساخت کارت گرافیک خود به Nvidia پرداخت. پردازشگر سلول، با همه پیچیدگی های آن، دارای مزایا و معایبی بود. این برنامه برای پشتیبانی از برنامه نویسی پیچیده طراحی شده است – و در عین حال برای مقاومت در برابر هک شدن. متاسفانه، پیچیدگی سیستم آن را بسیار متفاوت از CPU معمولی کرد به طوری که توسعه دهندگان ناامید شده اند، و در نهایت، تلاش برای ایجاد بازی های PS3 متوقف شد. 

عناصر منحصر به فرد اضافیHDTV PS3

PlayStation 3 HD-TV: یکی از نقاط مهم فروش PS3 است، که درون دستگاه پخش دیسک Blu-ray High Definition ساخته شده است. PS3 می تواند فیلم های HD Blu-ray جدید، بازی های PS3، CD ها و دی وی دی ها را پخش کند. برای استفاده از توانایی های HD PS3 شما باید یک کابل HDMI را خریداری کنید. هر دو نسخه به طور کامل HDTV را پشتیبانی می کنند.

شبکه پلی استیشن ۳ : پلی استیشن ۳ اولین کنسول خانگی بود که توانایی پیاده سازی آنلاین و ارتباط برقرار کردن با دیگران را در طول بازی فراهم کرد. این از طریق PlayStation Network ارائه شد. PS3 شما را قادر می سازد بازی های آنلاین را بازی کنید، بازی و محتوای تفریحی را دانلود کنید، موسیقی و بازی ها را خریداری کنید، و همچنین انتقال، دانلود بازی ها به PSP را هم انجام دهید. شبکه PS3 کاملا رایگان است. PS3 همچنین از چت و مرور وب با استفاده از Sixaxis یا هر صفحه کلید USB پشتیبانی می کند.

پلی استیشن ۳ سخت افزار و لوازم جانبی

PS3 نه تنها یک سیستم قدرتمند است، بلکه دارای زیبایی است. طراحان در سونی می خواستند یک سیستم بازی تولید کنند که به نظر می رسید یک تکه برتر از الکترونیک از یک اسباب بازی بود. PS3 به نظر می رسد مانند یک سیستم صوتی طراحی شده توسط Bose از یک سیستم بازی ویدیویی است. یکی از بزرگترین شگفتی های PS3  که به ما داده شدSony_Torne_system این بود که کنترلر آن به صورت کنترلر بومرنگ و کاملا جدید باز طراحی شده بود. Sixaxis جدید خیلی شبیه کنترل کننده Dualshock PS2 بود، به جای چرخش (ارتعاش در کنترل کننده)، Sixaxis دارای حسگر حرکت بود. Sixaxis تنها لوازم جانبی جدید نبود. یک کارت آداپتور حافظه، کنترل از راه دور بلو ری و کابل HDMI AV موجود بود و لیست ملحقات لوازم جانبی PS3 که در آن زمان فراتر از فناوری بازی های ویدئویی موجود بود، وجود داشت.

Playstation 4 در سال ۲۰۱۳ جایگزین Playstation 3 شد. پلی استیشن ۴ شامل یک نسخه برنامه کاربردی است، چرا که برای دنیای امروز که گوشی های هوشمند همه جا هستند مناسب تر هستند. بر خلاف PS3، از پردازشگر سلولی پیچیده استفاده نمی کند. در نتیجه، برای توسعه دهندگان برای ایجاد بازی های جدید برای سیستم آسان تر است.

تعمیرات پلی استیشن 3

خرابی های دستگاه PS 3:

دستگاه های پلی استیشن به دلیل کاربری که دارند و گاهی باعث می شود که از آن بیش از حد استفاده کنیم با مشکلاتی ممکن است در زمینه کارکرد آن مواجه شود. برخی از این مشکلات ممکن است سهوأ ایجاد شود برای مثال نوسانات برق باعث خرابی در برد آن شود و یا ممکن است ضربه به آن وارد شود و دچار شکستگی و … شود. در صورت بروز خرابی در سیستم پلی استیشن خود می توانید با واحد تعمیرات کنسول مجتمع فنی کنسول مستر تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات پی اس ۴ و پی اس ۵ ,ps5 , ps4 در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹
آدرس» تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳